Služby
All-tech nabízí komplexní služeb od návrhu, konfigurace, implementace a podpory IT a hardware systémů. Našim partnerům nabízíme i nejrůznější možnosti financování pomocí leasingu či podporu při získávání dotací z Evropské Unie. Protože Vám chceme co nevíce usnadnit orientaci v nabídce našich služeb, připravili jsem pro Vás přehled základních skupin našich zákazníků a jimi využívaných služeb.
Domácnosti
Zákazníci spadající do této kategorie mají jen několik málo počítačů se základními periferiemi jako jsou například monitor, tiskárna či scanner. Nejčastěji u nás využívají následující služby:
standardní záruční a pozáruční servis
přeprava – vyzvednutí HW a doručení zpět po opravě
Někteří zákazníci z této kategorie dále rádi využívají následující služby:
instalace – odborné zapojení HW a instalace OS + ovladačů
profylaxe – pravidelná údržba HW
helpdesk – webové rozhraní pro zadávání a sledování zakázek
odvirování počítačů - detekce a odstraneni spyware, rootkit, adaware
Malé a střední firmy
Zákazníci spadající do této kategorie mají ve své firmě instalováno větší množství počítačů či notebooků s periferiemi jako jsou monitory, tiskárny či scannery. Tito zákazníci u nás nejčastěji využívají následující služby:
standardní záruční a pozáruční servis
instalace – odborné zapojení HW a instalace OS + ovladačů
profylaxe – pravidelná údržba HW
přeprava – vyzvednutí HW a doručení zpět po opravě
ekologická likvidace elektroodpadu – zajištění likvidace vyřazeného HW
Někteří zákazníci z této kategorie dále rádi využívají následující služby:
individuálnější přístup k potřebám, servis u zákazníka
outsourcig HW řešení – převzetí všech záležitostí souvisejících se zajištěním a provozem HW ve Vaší firmě, včetně dodávek spotřebního materiálu
Velké firmy, státní správa, správy měst, školy
Zákazníci v této kategorii mají často řadu individuálních požadavků na úroveň servisu. Mají ve své firmě (úřadu) instalováno velké množství počítačů či notebooků s periferiemi jako jsou monitory, tiskárny či scannery. Tito zákazníci u nás nejčastěji využívají následující služby:
záruční a pozáruční servis na míru – zkrácení doby opravy až na 24 hodin od nahlášení závady, individuální přístup k potřebám, servis u zákazníka
outsourcig HW řešení – převzetí všech záležitostí souvisejících se zajištěním a provozem HW ve Vaší firmě, včetně dodávek spotřebního materiálu
instalace – odborné zapojení HW a instalace OS + ovladačů
profylaxe – údržba HW
helpdesk – webové rozhraní pro zadávání a sledování zakázky
přeprava – vyzvednutí HW a doručení zpět po opravě
ekologická likvidace elektroodpadu – zajištění likvidace vyřazeného HW
V případě, že budete mít zájem o využití některé z našich služeb, nebo budete mít jen dotaz, kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme.